Rose, Revlon, Elf


Ruby rose, golden rose, revlon si elf. Quad Farmasi si o chinuita de Beauty UK pe care am scapat-o ca bleaga pe gresie, de la un timp scap lucrurile din mana, asa pur si simplu. Poate ma invatati cum s-o repar. Si nu ultima, ea doar ea naked ud ca sa stiti ca abia cand am avut-o in manute si m-am uitat vreo doua ore in continuu la ea mi-am dat seama de ce e adulata acesta paleta. Are niste nuante incredibil de frumoase, nuante pe care sincer nu le-am mai vazut la nici o alta paleta si sunt foarte cremoase. Se amesteca foarte bine, nu se strang, ce mai, este preferata mea, draga mea, etc. Si ma gandeam ca v-ar placea sa vedeti si micutul meu bradut (ma rog o parte din el) de pe birou, pe care il ador. Fetelor, cam atat, eu va pup dulce si nu uitati ca sunteti frumoase, destepte si importante.

Un comentariu: